067 620 66 11
Передзвонити?
067 620 66 11
Передзвонити?
Каталог товарів
Бонуси
Порівняння товарів
У обране
Каталог товарів
Порівняння товарів
У обране
Магазини
Mайстерня
Блог
Покупцям
Зв'язатися з нами

Велосипедні рами, гаки

Фільтри
Фотографія Захист - наклейка Ghost чорна
Захист - наклейка Ghost чорна
606 грн
-40%
364 грн
+ 1 бонусів
4
3
4
8
8
6
1
2
...
21

ВИБІР РАМИ ВЕЛОСИПЕДУ

Велосипедна рама – це основна частина мотоцикла. До неї кріпляться всі елементи велосипеда. Від її конструкції та якості безпосередньо залежить маневреність, довговічність усієї веломашини та комфорт велосипедиста. Необхідність купити раму для велосипеда виникає при появі на ній тріщин. Несподівана поломка рами під час руху може призвести до отримання серйозних травм, тому при появі вад тягнути із заміною не варто. Конструктивно рама поділяється на передній та задній трикутник.

У конструкцію переднього трикутника входить 3 труби:

  • Верхня призначена для з'єднання підсідельної та кермової труб. У жіночих моделях вона максимально наближена до нижньої чи відсутня.
  • Підсідельна труба пов'язує сідло та каретку. Вона розташовується на стику трикутників.
  • За допомогою нижньої труби з'єднуються каретка та рульова склянка.

У передній трикутник включається ще цілий ряд вузлів та елементів. У рульову склянку встановлюється передня вилка та кермо. Діаметр кермової труби визначає міцність усієї веломашини. Каретковий вузол - це частина рами, яка використовується для встановлення каретки. Підсідельний хомут зазвичай входить у конструкцію рами, рідше – поставляється із сідлом. У нього вставляється та фіксується підсідельний штир.

Задній трикутник складається із двох пар труб. Вони називаються пір'я. У місці їхнього кріплення знаходиться кронштейн під задню втулку. Задня підвіска буває жорсткою та амортизованою. У другому випадку у конструкції заднього трикутника передбачаються шарніри та роз'єми для встановлення амортизатора.

купить раму мтб

Велосипедні рами виходять з ладу внаслідок падіння, ДТП, екстремальної їзди. Тріщини на якісній рамі – явище рідкісне. Вони виходять з ладу, якщо в одній точці рами постійно накопичується напруга. Найчастішою причиною цього є неправильний підбір ростовки. Якщо зростання велосипедиста вимагає висування підсідельного штиря до упору, він служить важелем, що працює на злам підсідельної труби. Поломки не уникнути, якщо вага велосипедиста перевищує допустимі параметри, що рекомендуютьсявивідником.

Велосипедна рама служить основою велосипеда, від неї багато в чому завитий його надійність, керованість, загальна вага та інші характеристики. До велосипедної рами висуваються такі вимоги: висока міцність при невеликій вазі, адекватна вартість. В ідеалі всі ці три параметри знаходяться в певному балансі. Вага, характеристики міцності безпосередньо залежать від того, який сплав використаний для виробництва виробу.

рамы для велосипеда

Якщо вибирається рама велосипед, розміри – це важливий показник. Необхідно враховувати фізичні параметри велосипедиста та індивідуальний стиль їзди. Розміри моделей вказуються в дюймах, сантиметрах та умовних позначеннях (XS-XXL). Для різних типів мотоциклів підбір рами велосипеда виконується за різними таблицями ростовок. Гірський байк вибирається по одній таблиці, а шосейник по іншій, для однієї людини розміри рам залежно від виду велосипеда будуть різними. Складаний велосіпед вибирається за універсальною таблицею або за даними, вказаними виробником. Дитячий байк вибирається відповідно до віку або зростання дитини.

Поради щодо вибору:

  • Якщо зростання знаходиться на межі розмірної сітки, для швидкісної їзди варто вибирати розмір у більшу сторону, а для спокійних велосипедних прогулянок – меншу.
  • Велосипед меншого розміру легший, ніж його "сусід" по ростовці. Тому якщо ви худорлява людина, яка не має великої сили, варто вибрати меншу раму.
  • Якщо ви повна людина з вагою, вибирайте моделі, здатні витримати підвищене навантаження. Компенсація міцності перевищенням рекомендованого розміру – не найкращий варіант. Їзда на надто великому байку небезпечна. Великим велосипедом складно керувати, є ризик забиття промежини при зіскакуванні з нього.

РАМА ВЕЛОСИПЕДА: КЛАСИФІКАЦІЯ

Для деяких видів веломашин рами мають спеціальну геометрію. Зокрема, фетбайк оснащується рамою підвищеної міцності, що має особливу геометрію. Двопідвісна рама має складну конструкцію. На ній, на відміну від моделі на хардтейлі, передбачений не тільки передній, а й задній амортизатор. Залежно від конструкції та геометрії рами відрізняється і максимальний розмір покришки.

Характеристики рами багато в чому визначаються її матеріалом:

  • Алюмінієва велорама використовується на мотоциклах середнього цінового діапазону. Вона має невелику вагу, хороші показники міцності. Єдиний недолік - поломки відбуваються раптово, неможливо здогадатися заздалегідь, що рама скоро вийде з ладу.
  • Сталь має відмінну жорсткість і міцність. Тріщини на ній формуються поступово, тому є можливість своєчасно помітити їх та замінити раму.
  • Титан найчастіше використовується на спортивних байках. Такі моделі міцні, стійкі до корозії, але коштують більше, ніж аналоги зі сталі та алюмінію.
  • Карбонова рама для велосипеда має підвищену міцність, але має високу вартість. Деякі виробники конструкції рами комбінують вуглепластик з титаном або алюмінієвими сплавами.

Наш Інтернет магазин здійснює доставку по всій Україні. Купити раму на велосипед з доставкою до міста: Львів, Житомир, Ужгород, Дніпро, Миколаїв, Мелітополь, Нікополь, Херсон, Павлоград, Кривий Ріг, Біла Церква, Черкаси, Хмельницький, Суми, Кам'янське, Кременчук, Луцьк, Маріуполь, Краматорськ, Чернігів , Кропивницький, Сєвєродонецьк, Чернівці, Слов'янськ, Запоріжжя, Тернопіль, Одеса, Вінниця, Івано-Франківськ, Київ, Полтава, Рівне, Бердянськ, Харків, Бровари.