067 620 66 11
Передзвонити?
067 620 66 11
Передзвонити?
Каталог товарів
Бонуси
Порівняння товарів
У обране

гарантія і повернення

гарантія та повернення

/upload/iblock/9df/slvx5wzw5oyy3vt1wqd3bp6s0x1n8j29/testGuaranteesPage.png

ПОВЕРНЕННЯ

1.1 Товари належної якості. Визначення.

Товар належної якості - це товар без дефектів, пошкоджень, технічно та програмно справний, що відповідає вимогам, встановленим для даної продукції, який з певних причин вам не підійшов..

1.2 Термін під час якого можна повернути товари належної якості складає 14 днів, не рахуючи дня покупки.

1.3 Умови за яких можливе повернення товарів належної якості:

  • товар не використовувався;

  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;

  • збережено розрахунковий документ з датою продажу

  • товар не вказаний у переліку товарів, які не підлягають поверненню (див. п.4 нижче).

2.1 Товари неналежної якості. Визначення.

Товар з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів та нормативних документів, умовам договорів або вимогам до неї, а також інформації про продукцію, надану виробником (виконавцем, продавцем). Товар неналежної якості може підлягати поверненню протягом гарантійного строку, що зазначається у документах, що додаються до продукції

2.2Термін під час якого можна повернути товари неналежної якості складає весь термін гарантії. При цьому звернення щодо повернення товарів неналежної якості можуть розглядатися та вирішуватися в строк до 1 місяця (але не більше).

2.3 Умови за яких можливе повернення товарів неналежної якості:

  • збережено розрахунковий документ із датою продажу;

  • товар не вказаний у переліку товарів, які не підлягають поверненню (див. п.4 нижче);

  • виявлено суттєвий недолік протягом встановленого гарантійного терміну.

3. Порядок (процес) повернення товарів належної та неналежної якості.

3.1 Повернення товару через “Нову Пошту”.

Переконайтеся, що товар не використовувався та збережені всі ярлики та упаковка (для товарів належної якості).

У разі виявлення дефекту припиніть використання товару та зробіть кілька фотографій (для товарів неналежної якості).

Надішліть фотографії з описом проблеми на нашу електронну пошту (для товарів неналежної якості).

Зв'яжіться будь-яким зручним для вас способом з нашим менеджером, щоб отримати реквізити відділення та одержувача по “Новій Пошті” для відправки нам товару, що повертається.

Способи зв'язку з нами:

  • e mail: [email protected]

  • тел: +38 067 620 66 11

  • тел: +38 095 620 66 11 

  • тел: +38 073 620 66 11

  • Vider: +38 067 620 66 11

  • Telegram: +38 067 620 66 11

  • WhatsApp: +38 067 620 66 11

Роздрукуйте та заповнітьЗАЯВА НА ПОВЕРНЕННЯ товару, разом із товаром вкладіть у посилку:

  • заповнена ЗАЯВА НА ПОВЕРНЕННЯ товару

  • фіскальний чек (або його чітку копію)

  • копію посвідчення особи (паспорт, ID картка)

Посилку просимо запакувати якомога надійніше, щоб уникнути псування товару/упаковки під час транспортування. Надіслати посилку за реквізитами одержувача, отриманими у нашого менеджера. Після отримання посилки ми перевіряємо товар та документи (копії), потім ініціюємо повернення коштів за товар.

Транспортні витрати на повернення товару належної якості покриваються покупцем. У разі повернення товару неналежної якості всі витрати перебирає магазин.

3.2 Повернення товару в роздрібних магазинах LISOPED.UA

Ви можете звернутися до будь-якого з наших роздрібних магазинів у робочий час:

  • м. Харків вул. Новгородська 38/44

  • м. Харків вул. Героїв Праці 9Л

З собою необхідно мати:

  • документ, що підтверджує покупку (фіскальний чек)

  • посвідчення особи (паспорт, посвідчення водія, додаток “ДІЯ”)

  • Платіжна картка (якщо товар був оплачений за допомогою платіжної картки)

У магазині необхідно заповнити коротку заяву. У разі повернення товару належної якості кошти будуть повернуті того ж дня. У разі повернення неналежної якості кошти можуть бути повернені в строк до 1 місяця.

4. Перелік категорій товарів, які не підлягають поверненню:

  • продовольчі товари, лікарські препарати та засоби,
    предмети сангігієни
  • фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
  • корсетні товари
  • парфумерно-косметичні вироби
  • пір'яно-пухові вироби
  • дитячі іграшки м'які
  • дитячі іграшки гумові надувні
  • зубні щітки
  • мундштуки
  • апарати для гоління
  • помазки для гоління
  • розчіски, гребінці та щітки масажні
  • сурдини (для духових музичних інструментів)
  • скрипічні підборіддя
  • рукавички
  • тканини
  • тюлегардинні і мереживні полотна
  • килимові вироби метражні
  • білизну натільну
  • білизну постільну
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари в аерозольній упаковці
  • друковані видання
  • лінійний та листковий металопрокат, трубну продукцію, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)
  • аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння

ГАРАНТІЯ

Гарантійні зобов'язання є невід'ємною частиною якісного клієнто-сервісу - одного з основних принципів діяльності нашої компанії. Завдяки постійній роботі щодо вдосконалення асортименту ми можемо надати безпрецедентну гарантію на багато товарів. Діяльність нашого інтернет-магазину здійснюється відповідно до Закону "Про захист прав споживачів" та інших Законів України.

  1. Гарантія поширюється на товари, придбані у магазині Lisoped.ua та забезпечуються виробниками у відповідних сервісних центрах..

  2. Ми обіцяємо, що під час вирішення ваших проблем з товаром орієнтуватимемося на захист ваших інтересів у рамках наших можливостей, якщо несправність виникла не з вашої вини.

  3. Рекомендуємо зберігати у надійному місці під час всього терміну експлуатації товару всі заводські документи: паспорт, інструкцію, наклейки, ярлики, упаковку.

  4. Гарантія поширюється лише заводські дефекти товарів;

  5. Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

  • Витратні матеріали (ланцюги, покришки, камери, зірки, картриджі, підшипники, хімію);

  • На зовнішні дефекти або неповну комплектацію, яка не була виявлена при прийнятті продукції;

  • На радіальне чи осьове викривлення коліс (вісімки);

  • Випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання або при попаданні у виріб сторонніх рідин та предметів;

  • Природне зношування або вичерпання ресурсу;

  • Ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням чи з порушенням правил експлуатації чи зберігання;

  • Пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);

  • Ушкодження, які можна усунути шляхом обслуговування, мастила, налаштування, очищення виробу від пилу та бруду;

  • Пошкодження, що виникли внаслідок розбирання/складання вузлів велосипеда (колеса, втулки, каретка, вилка, амортизатори тощо) некваліфікованим персоналом.

Ми завжди готові допомогти вам та відповісти на будь-які питання щодо процесу гарантії та повернення товарів.



ЗАЛИШИЛИСЯ ПИТАННЯ?

Останні новини