067 620 66 11
Передзвонити?
067 620 66 11
Передзвонити?
Каталог товарів
Особистий кабінет
Бонуси
Порівняння товарів
У обране
Каталог товарів
Особистий кабінет
Порівняння товарів
У обране
Магазин
Mайстерня
Блог
Покупцям
Зв'язатися з нами

гарантія

гарантія

/upload/iblock/9df/slvx5wzw5oyy3vt1wqd3bp6s0x1n8j29/testGuaranteesPage.png

Гарантійні зобов'язання є невід'ємною частиною якісного клієнт-сервісу – одного з основних принципів діяльності нашої компанії. Завдяки постійній роботі щодо вдосконалення асортименту ми можемо надати безпрецедентну гарантію на багато товарів. Діяльність нашого інтернет-магазину здійснюється відповідно до Закону про захист прав споживачів та інших Законів України.

Гарантія

  1. Гарантія розповсюджується на товари, придбані в магазині Lisoped.ua та забезпечуються виробниками у відповідних сервісних центрах.
  2. Ми обіцяємо, що під час вирішення ваших проблем з товаром орієнтуватимемося на захист ваших інтересів у рамках наших можливостей, якщо несправність виникла не з вашої вини.
  3. Всі історії ваших покупок зберігаються у нас в базі, тому для отримання гарантії немає потреби надавати жодних інших документів, крім заводських.
  4. Рекомендуємо зберігати у надійному місці під час всього терміну експлуатації товару всі заводські документи: паспорт, інструкцію, наклейки, ярлики, упаковку.
  5. Після виявлення дефекту, рекомендується відразу ж припинити використання товару, зробити кілька точних фотографій проблеми, коротко описати її та надіслати нам на пошту:інфо@лісопед.уа
  6. Можливі шляхи вирішення проблеми: ремонт виробу; обмін на ідентичний товар; Повернення грошей.
  7. Гарантія поширюється лише заводські дефекти товарів.
  8. Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
  • Витратні матеріали (ланцюги, покришки, камери, зірки, картриджі, підшипники, хімію);
  • на зовнішні дефекти або неповну комплектацію, яка не була виявлена ​​при прийнятті продукції;
  • На радіальне чи осьове викривлення коліс (вісімки);
  • Випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання або при попаданні у виріб сторонніх рідин та предметів;
  • Природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • Ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням чи з порушенням правил експлуатації чи зберігання;
  • Пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • Пошкодження, які можна усунути шляхом обслуговування, мастила, налаштування, очищення виробу від пилу та бруду;
  • Пошкодження, що виникли внаслідок розбирання/складання вузлів велосипеда (колеса, втулки, каретка, вилка, амортизатори тощо) некваліфікованим персоналом.
  • Ви можете обміняти або повернути товар належної якості за власною ініціативою протягом 14 днів після покупки згідно з Законом про захист прав споживача.
  • Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів бруду, пилу, сторонніх рідин та плям, товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки, збережені всі ярлики та заводське маркування.
  • При поверненні грошей з ініціативи покупця, з нього будуть утримані транспортні витрати в обидва кінці.

ОБМІН

Покупець має право обміняти або повернути товар, куплений у нашому магазині протягом 14 днів з дня отримання товару. Для обміну/повернення необхідно переконатися, що товар не має слідів експлуатації та не був у використанні, не порушено комплектації та цілісності упаковки товару. Після цього повідомте про своє рішення менеджеру нашого інтернет-магазину зручним для вас способом: по телефону або e-mail, і він допоможе пройти всю процедуру обміну/повернення.


ЗАЛИШИЛИСЯ ПИТАННЯ?

Останні новини