Як уберегти раму від сколів та подряпин

Навряд чи ви хотіли б, щоб ваш новий смартфон отримав подряпину екрана на другий день використання. Тому купуєте для нього захисні плівки, стекла, чохли. З велосипедом теж таке трапляється. Лакофарбне покриття рами страждає від ударів і трясіння, викликаних катанням по пересіченій місцевості, лісу, бездоріжжю. А це псує і зовнішній вигляд мотоцикла, і настрій власника. І навіть якщо ви не катаєтеся в таких умовах, все одно - при русі різні частини рами відчувають тертя від інших елементівнтів велосипеда. Не кажучи вже про те, що ніхто не застрахований від простого падіння байка та побутових «випадків», що спричиняють механічні пошкодження.
Захист рами велосипеда
Щоб рама залишалася як нова, від сколів, подряпин і потертостей вигадали різні варіанти захисту. Вони можуть бути із різних матеріалів: гума, пластик, карбон, неопрен, поліпропілен. Кріпляться теж по-різному: самоклеючі, на хомутах, чи липучках.
Всі поради, описані нижче, перевірені особисто нашими співробітниками на своєму досвіді. Якщо у вас якийсь окремий випадок або ви не знайшли відповідного вам варіанту, телефонуйте! Наші співробітники із задоволенням поділяться своїм досвідом. Всі способи вберегти раму наведені нижче, доступні для придбання у нас у відповідному розділі "Захист рами"
Захист рами велосипеда від подряпин, що захищати?
Як велосипедисту-початківцю обов'язково потрібен шолом, новенькому велосипеду потрібна захист заднього пера (захист пера рами). Це та частина, яка схильна до сколів лакофарбового покриття найбільше. Причина в ударах ланцюгом при активній їзді кам'янистими дорогами і при будь-якій іншій трясці.
Для цього існують різні варіанти захисту пера:
- Найпростіший варіант – захист на липучках, що одягається сорочкою навколо пера. Плюс це недорогий варіант, який добре виконує свою функцію. Мінус - згодом під захист потрапляє пил, застібки стають менш чіпкими і гірше тримаються, втрачається зовнішній вигляд. Проте такого варіанту вистачить на пару сезонів катання, а його бюджетність не вдарить по гаманцю для придбання нового.
- Більш надійні та довговічні – пластикові захисту на хомутах або гумові захисту на двосторонньому скотчі. Крім того, що вони міцніші, виглядають такі захисту красивішими. І вистачає їх, може, вже на кілька років.
- Наступний важливий елемент для збереження покриття – захист рами велосипеда від тросиків та інших потертостей, які з'являються при стиканні сорочок тросиків та гідроліній з рамою велосипеда. Така проблема існує у велосипедах із зовнішнім кріпленням тросиків та гідроліній.
- Вплинути на напрямок тросиків можна, використовуючи спеціальні утримувачі на двосторонньому скотчі. Вони ж допомагають зафіксувати трос у разі, якщо забракло місць для його кріплення.
- За допомогою силіконового захисту, який одягається навколо тросика у місцях його дотику з рамою. Таким чином, вона перешкоджає тертю жорсткого матеріалу сорочки троса про фарбу велосипеда.
- За допомогою наклейок. Просто та зручно, клеяться у будь-яке місце. Досить міцні, щоб запобігти пошкодженню та потертості. А при необхідності легко знімаються, не залишаючи липких слідів.
Захист на раму велосипеда може бути зроблений і самостійно. Для цього використовується автомобільна антигравійна плівка. Універсальна прозора плівка викроюється за необхідним розміром та наклеюється по нижній поверхні нижньої труби рами, починаючи від кареткової склянки і вгору до необхідної висоти. Важливо: не плутайте із плівкою-оракалом – така річ від пошкоджень мало допоможе. До речі, ангтигравійна плівка універсальна у застосуванні. Нею можна обклеювати будь-які «страждальні» місця рами. А дляекстремального катання – взагалі незамінна.
Такі засоби допоможуть зберегти привабливий вигляд велосипеда на довгий час. Але не забувайте – велосипед це таки спортивний снаряд, і сколи з подряпинами тут у порядку речей. Катайся більше :)