067 620 66 11
Передзвонити?
067 620 66 11
Передзвонити?
Каталог товарів
Бонуси
Порівняння товарів
У обране
Каталог товарів
Порівняння товарів
У обране
Магазини
Mайстерня
Блог
Покупцям
Зв'язатися з нами

Рама BMX

Фільтри
Фотографія Рама KINK BMX Titan II 21", Чорний
Рама KINK BMX Titan II 21", Чорний
14 548 грн
+ 349 бонусів
8
8
6
Фотографія Рама KINK BMX Williams 20,75", Чорний
Рама KINK BMX Williams 20,75", Чорний
14 548 грн
+ 349 бонусів
8
8
6
Фотографія Рама KINK BMX Williams 21", Білий
Рама KINK BMX Williams 21", Білий
14 548 грн
+ 349 бонусів
8
8
6
Фотографія Рама KINK BMX Williams 21", Чорний
Рама KINK BMX Williams 21", Чорний
14 548 грн
+ 349 бонусів
8
8
6
Фотографія Рама KINK BMX Crosscut 20,75 чорна black
Рама KINK BMX Crosscut 20,75 чорна black
14 548 грн
+ 349 бонусів
8
8
6
Фотографія Рама KINK BMX Crosscut 21 рожевий
Рама KINK BMX Crosscut 21 рожевий
14 548 грн
+ 349 бонусів
8
8
6
Фотографія Рама KINK BMX Contender 21 чорна black
Рама KINK BMX Contender 21 чорна black
13 421 грн
+ 322 бонусів
8
8
6
8
8
6
Фотографія Рама KINK BMX Crosscut 21 чорна black
Рама KINK BMX Crosscut 21 чорна black
14 548 грн
+ 349 бонусів
8
8
6
Фотографія Рама KINK BMX Crosscut 21,25 чорна black
Рама KINK BMX Crosscut 21,25 чорна black
14 548 грн
+ 349 бонусів
8
8
6
8
8
6
8
8
6
Фотографія Рама KINK BMX Contender II 21 Чорний
Рама KINK BMX Contender II 21 Чорний
14 548 грн
+ 349 бонусів
8
8
6
Фотографія Рама KINK BMX Crosscut 20,75 рожева
Рама KINK BMX Crosscut 20,75 рожева
14 548 грн
+ 349 бонусів
8
8
6
Фотографія Рама Federal Command ICS2 - чорна 21
Рама Federal Command ICS2 - чорна 21
11 552 грн
+ 277 бонусів
8
8
6

ВИБИРАЄМО РАМУ BMX

Рама БМХ – основна частина твого трюкового велосипеда. Безумовно, вона має бути максимально міцною, щоб витримувати великі навантаження. Для цього в промисловості BMX використовується велика кількість технологій виробництва. На зручність під час катання впливає геометрія. Тому перед тим як купити раму для BMX ми радимо приділити увагу цілій низці особливостей, про які ми розповімо нижче.

Рама БМХ

РАМА БМХ. ОСНОВНІ ВІДМІННОСТІ

Отже, як ми вже сказали, у рами для БМХ є досить багато особливостей, які роблять її суб'єктивно зручною або незручною для того чи іншого райдера. Проте є кілька основних критеріїв, які вважають основними. Вони дуже впливають як на вартість рами, так і відчуття від катання.

Усього виділимо 5 основних параметрів:

  • матеріал виробництва;
  • застосовувані технології;
  • наявність кріплень для гальма;
  • тип кареткового вузла;
  • тип кермовий.

МАТЕРІАЛ ВИРОБНИЦТВА

Найголовніший і вирішальний чинник у ціноутворенні рами БМХ - це метал, і якого вона виконана. У БМХ їх використовується кілька:

  • Hi-Ten - найдешевший вид сталі, проте це не робить її відверто програшним варіантом. Він набув поширення на велосипедах початкового рівня. Якщо ви новачок, то не буде нічого ганебного в тому, що ви кататиметеся на рамі зі звичайної сталі. Її міцності цілком вистачить для трюків та стрибків початкової складності. Її головна вада - це велика вага.
  • Cr-mo (хром-молібден) або хромоль - міцно закріпився в індустрії БМХ. З нього виготовляються рами середнього та високого рівня. Має більшу міцність, ніж Hi-ten і при цьому менше важить. Зазвичай такі рами обирають райдери-аматори та професіонали, оскільки вони мають більший потенціал для виконання складних трюків. Єдине, що можна назвати недоліком у таких рамах – це досить високий цінник.
  • Комбінація сплавів Hi-ten і Cr-mo застосовується в бюджетних рамах, щоб знизити вагу та збільшити міцність. Найчастіше у разі передній трикутник хромолевый, а задній сталевий.

Зустрічаються також рами з алюмінію, проте вони не набули широкого поширення через низьку міцність алюмінієвого сплаву для завдань БМХ.

ТЕХНОЛОГІЇ ВИРОБНИЦТВА

При виробництві рам БМХ із хром-молібдену застосовують безліч технологій, які роблять її міцнішими та легшими. Зазвичай наявність технологій у тій чи іншій рамі вказується на офіційному сайті виробника або у посібнику користувача. Перерахуємо найважливіші з них.

  • Баттинг. Дозволяє робити стінки труб тонше там, де вони не мають серйозних навантажень. Робиться це з метою зниження ваги. Про наявність батингу виробники найчастіше пишуть так: double butted або triple butted, що означає подвійний та потрійний баттінг відповідно. Кратність батингу показує кількість змін товщини стін. Наприклад, у рамі з потрійним баттінгом товщина труб змінюється тричі.
  • Термообробка після зварювання. Застосовується для збільшення міцності, що особливо важливо для прорайдерів. Після зварювання рама міститься в піч, де нагрівається до високої температури. При цьому метал змінює властивості на молекулярному рівні і стає щільнішим.
  • Конусні труби (tapered). Ця технологія дозволяє змінювати діаметр труби за її довжиною. За допомогою такого прийому можна досягти помітного зниження ваги і збільшення міцності в найзначніших місцях. Наприклад, труби найчастіше мають розширення в області зварних швів, оскільки саме там концентруються навантаження.
  • Косинки - металеві вставки, які приварюються на з'єднання швів. Підвищують стійкість та міцність зварних швів.

КРІПЛЕННЯ ДЛЯ ГАЛЬМА

Найчастіше за цією ознакою рами діляться на 3 варіанти: з кріпленнями, без скріплень та зі знімними кріпленнями. Природно останній набув найбільш широкого поширення, оскільки дає райдеру комбінувати два інші варіанти.

ТИП КАРЕТКОВОЇ Склянки

За останні 20 років у рамах БМХ використовувалися три стандарти кареток:

  • American або американка - найстаріший стандарт, який вже давно морально застарів і втратив актуальність. Його головний недолік - це дуже велика вага, тому що ця каретка розрахована під чашки досить великого діаметра – 51 мм.
  • Mid - найпоширеніший на сьогодні тип каретки. Її відмінність від американки в тому, що підшипники пресуються прямо в раму, без проставочних чашок. За рахунок цього і вдалося досягти зниження ваги без шкоди у міцності.
  • Spanish - набирає популярності в останні роки 5-7. Загалом це Mid каретка, але з ще меншим посадковим діаметром чашок (замість 41 змінили до 37 мм). За рахунок цього вона ще легша.
  • Євро - стандартна різьбова каретка, яка найчастіше використовується в МТБ. У БМХ індустрії такий стандарт прижився в дисципліні рейсинг або флет, де ударні навантаження не такі високі.

ТИП РУЛЬОВОГО ВУЗЛА

Рульових колонок за весь час виділилося два варіанти:

  • Виносна. Зазвичай чашки кермової винесені за межі склянки, так у ній не передбачені посадкові місця. Діаметр підшипників перевищує діаметр кермової. Недолік таких колонок у рамах БМХ полягає насамперед у великій вазі.
  • Інтегрована. Підшипники пресуються в склянку, тому що в ній є посадкові місця під них. Такі кермові підходять під усі стандарти виделок і трохи важать. Тому зараз вони трапляються частіше, ніж виносні.

ДЕ КУПИТИ РАМУ ДЛЯ BMX

У магазині Lisoped представлений широкий асортимент рам БМХ. Ми з радістю допоможемо вам вибрати підходящий варіант по зростанню та рівню катання. Чому варто купувати саме у нас? Тому що у нас безкоштовна доставка і ми можемо відправити післяплатою без передоплат. Для оформлення замовлення, ви можете натиснути кнопку купити, або зателефонувати нам по телефону.

Доставка виробляється в будь-яке з міст України: Чернігів, Дніпро, Одеса, Хмельницький, Чернівці, Миколаїв, Павлоград, Черкаси, Нікополь, Біла Церква, Нікополь, Харків, Бердянськ, Луцьк, Краматорськ, Київ, Кривий Ріг, Хмельницький, Бровари Сєверодонецьк, Маріуполь , Слов'янськ, Кропивницький, Житомир, Рівне, Ужгород, Кременчук, Запоріжжя, Полтава, Житомир, Івано-Франківськ, Кам'янське, Херсон, Ужгород, Черкаси, Слов'янськ, Суми, Вінниця, Тернопіль, Львів, Мелітополь.