067 620 66 11
Передзвонити?
067 620 66 11
Передзвонити?
Каталог товарів
Бонуси
Порівняння товарів
У обране
Каталог товарів
Порівняння товарів
У обране
Магазини
Mайстерня
Блог
Покупцям
Зв'язатися з нами

Підсідельний штир

Фільтри
1
2
...
11

ПЕРЕВАГИ І НЕДОЛІКИ РІЗНИХ ТИПІВ ПІДСІДЕЛЬНИХ ШТИРІВ

Підсідельний штир - це важливий елемент конструкції байка. Він багато в чому залежить зручність велосипедиста під час їзди та його безпека. Ця деталь має другу назву «дієслово». Основна її функція - з'єднання рами байка з сідлом. З її допомогою змінюється нахил сідла та його висота. Штир для велосипеда встановлюється у підсідельну трубу та надійно фіксується за допомогою затискача. Для коригування висоти сидіння відповідно до зростання велосипедиста затискач послаблюють.

пневматический подседельный штырь

Якщо під час їзди ця деталь зламається, травма неминуча (особливо, якщо велосипедист воліє екстремальний стиль їзди). Від нього залежить безпека людини, що катається велосипедом. Найбільшою міцністю відрізняються моделі з титану, але вони коштують дорого. Також надійні моделі зі сталі, але зотолою серединою є штирі з алюмінію, краще співвідношення міцності та ваги.

подседельный штырь купить

Довжина штиря безпосередньо впливає на посадку людини. Підібрати його просто. Міські та шосейні байки оснащуються підсіделем довжиною 27-30 см, гірські велосипеди – довжиною 35-40 см. Діаметр повинен відповідати розміру підсідельної труби. У разі недотримання цієї вимоги його неможливо встановити або надійно зафіксувати. Штир підсідельний 27,2 підходить для труби 1,1 дюйми.

У нас представлені якісні підсіделі у широкому асортименті. При необхідності співробітники компанії допоможуть з вибором, проконсультують з питань, що виникли.

ПІДСІЛЬНІ ШТИРИ: КЛАСИФІКАЦІЯ

Підсідельна труба класифікується за матеріалом виготовлення та конструктивними особливостями.

Матеріали для виготовлення штирів:

  • Сталь має високу міцність і велику вагу, такі моделі надійні в експлуатації, довговічні. Використовуються на байках низького цінового сегменту
  • Сплави алюмінію відрізняються невеликою вагою та гарною міцністю.
  • Карбон легкий та міцний. Його єдиний мінус – найвища вартість.
  • Моделі з титану та скандію використовуються професійними спортсменами.

Від міцності цього елемента багато в чому залежить безпека велосипедиста, тому заощаджувати не варто.

Типи конструкцій підсідельних штирів:

  • Жорсткий сідлотримач - це труба з замком кріплення. Щоб зменшити вагу, при виготовленні таких моделей використовується батування труби (стінки потовщені в місцях, де конструкція зазнає підвищеного навантаження).
  • Підсідельний штир із амортизатором забезпечує високий рівень комфорту завдяки компенсації поштовхів на нерівних ділянках дороги.
  • Моделі, що регулюються по висоті, дозволяють вибирати максимально комфортне положення сідла під час поїздки.
  • Підсіделі з регулюваннямпід час їзди вважаються еталоном у МТБ байках, але коштують дуже дорого.

Інтегрований в раму штир відрегулювати неможливо. Він та рама є єдиною конструкцією.

Амортизаційні моделі бувають різної конструкції, тому є можливість вибрати оптимальний варіант. Такі моделі потребують регулярних перевірок та обслуговування, нездатні повністю погасити всі поштовхи. Основна слабкість цих моделей - просідання штиря під вагою велосипедиста.

Жорсткі сідлотримачі мають просту конструкцію. Основна їхня гідність – надійність. Вони не вимагають складної установки, необхідно зафіксувати хомут та періодично перевіряти кріплення. До недоліків відносять недостатній рівень комфорту, але він компенсується грамотним підбором сідла та його регулюванням.

Регульовані моделі дозволяють швидко змінювати висоту. Їм потрібне своєчасне обслуговування, конструкція може зламатися при високому навантаженні. Ще один мінус – велика вага.

Вибирайте підсідельний штир та вироби інших відомих брендів на нашому сайті з безкоштовною доставкою замовлень понад 1000 гривень, у будь-яке з міст України: Краматорськ, Суми, Сєверодонецьк, Чернігів, Харків, Полтава, Бердянськ, Бровари, Нікополь, Кременчук, Кам'янське, Івано-Франківськ , Біла Церква, Маріуполь, Дніпро, Вінниця, Луцьк, Тернопіль, Кривий Ріг, Чернівці, Хмельницький, Павлоград, Запоріжжя, Мелітополь, Миколаїв, Кропивницький, Львів, Житомир, Ужгород, Рівне, Херсон, Одеса, Київ, Слов'янськ,Вінниця.