067 620 66 11
Передзвонити?
067 620 66 11
Передзвонити?
Каталог товарів
Бонуси
Порівняння товарів
У обране
Каталог товарів
Порівняння товарів
У обране
Магазини
Mайстерня
Блог
Покупцям
Зв'язатися з нами

Одна зірка спереду: переваги системи 1x на велосипеді

Одна зірка спереду: переваги системи 1x на велосипеді

Трансмісія 1x — нове рішення для велосипедів, де використовується лише одна передня зірка. Це спрощує конструкцію та покращує керованість велосипеда. механічних проблем та спрощує перемикання.

Переваги системи 1x

Простота управління та конструкції

Відсутність переднього перемикача робить систему 1x відчутно простішим у використанні. Велосипедисту не потрібно турбуватися про передню монету або про те, щоб правильно вирівнювати ланцюг. Все керування зосереджено на задньому перемикачі. Для крос-кантрі це означає більш швидкі перемикання, менше помилок та більше концентрації на трасі.

Висока надійність на пересіченій місцевості

Зуби передньої зірки системи 1x спеціально розроблені так, щоб запобігти зісковзування ланцюга. Високі зуби та їх унікальна форма — прямокутні, закруглені або товсті і тонкі, що чергуються, — забезпечують надійну роботу ланцюга навіть у найскладніших умовах. Це особливо важливо для тих, хто катається по пересіченій місцевості, де трясіння та бруд можуть спричинити проблеми з традиційними системами з двома чи трьома передніми зірками.

Система 1х - одна звезда спереди

Зниження ваги та покращення аеродинаміки

Коли прибирають передній перемикач, це знижує вагу. Для гоночних велосипедів, де кожна секунда на рахунку, переваги ще більші — за рахунок позбавлення зайвих зірок, перемикача, монетки та тросів із сорочками до них покращується аеродинаміка велосипеда.

Недоліки системи 1x

Знос ланцюга та касети

Часте перемикання задніх передач у системі 1x призводить до більш швидкого зношування ланцюга та касети. Особливо це помітно на крайніх передачах, де відбувається помітно більший, у порівнянні з 2х і 3х, перекіс ланцюга, що збільшує тертя, шум і загальне зношування компонентів. Ті, хто активно використовують велосипеди з однією передньою зіркою на пересіченій місцевості, повинні враховувати цей аспект і готуватися до більш частої заміни ланцюга та касети.

Менша швидкість на асфальті

В умовах міських та міжміських довгих маршрутах система 1x може виявитися недостатньо швидкою. На рівних ділянках доріг, де важлива стабільна максимальна швидкість, менша кількість передач обмежує можливості для розгону та комфортної їзди.

Застосування системи 1x у крос-кантрі

Простота та маневреність на трасах

Крос-кантрі байки - різновид гірських велосипедів. Призначені для їзди пересіченою місцевістю, де потрібне часте перемикання передач і висока маневреність. Велосипеди з однією передньою зіркою ідеально підходять для таких умов, оскільки перемикання передач здійснюється лише за допомогою заднього перемикача. Райдер швидше реагує на зміни рельєфу, коли потрібно швидко змінити передачу під час підйому чи спуску. Система 1x стає незаперечною перевагою завдяки простоті перемикання та відсутності ризику перекосу ланцюга.

Система 1х в MTB-байке

Обмеження на асфальті

Тим не менш, у гірських велосипедів із системою 1x можуть виникати складності при швидкій їзді асфальтом. Оскільки передня зірка одна і, як правило, невелика, на рівних ділянках доріг може не вистачати потрібних передатних відносин для підтримки високої швидкості. Велосипед, який чудово підходить для катання по ярах та схилах, може виявитися менш ефективним на асфальті. Це варто враховувати тим, хто використовує велосипед як для пересіченої місцевості, так і для асфальтових маршрутів.в.

Застосування системи 1x на шосейних та гравійних велосипедах

Шосейні велосипеди: аеродинаміка та вага

На шосейних велосипедах Системи 1x знайшли своє застосування тільки на трекових болідах, де перемикання передач не потрібно зовсім, а зниження аеродинамічного опору може заощадити до 10 Вт потужності, що стає вагомою перевагою для гонщиків. Традиційні моделі продовжують використовувати дві передні зірки в силу їхньої здатності розвивати і стабільно підтримувати великі швидкості.

Навіть для шосейників, які використовуються не для гонок, а для тривалих покатушок по трасах або міських поїздок, система 1x може виявитися не ефективною. місті, може не вистачати гнучкості передавальних співвідношень, які надають трансмісії з двома передніми зірками. Оптимальніше вибирати ширший діапазон пеРедакцій для комфорту - тобто системи 2х.

Гравійні велосипеди: мінімізація проблем із перемикачем

Гравійні велосипеди часто стикаються з проблемами бруду і піску, які можуть забивати передній перемикач. Перехід на систему 1x повністю виключає цю проблему. зберігає вузький Q-фактор, що покращує ефективність педалювання та знижує втому при тривалих поїздках.

Система 1х на гравийном велосипед

Як вибрати систему 1x для себе

Перш ніж вибирати велосипед із системою 1x, важливо врахувати стиль вашої їзди та вимоги до передатних відносин. Якщо ви катаєтеся по пересіченій місцевості, пагорбах та ярах, система 1x стане ідеальним рішенням. Однак якщо ваші маршрути часто проходять асфальтом або міськими дорогами, варто задуматися про ширший діапазон передач, щоб уникнути обмежень при швидкій їзді.